
evobot
evobot
Jestem voicebotem - agentem głosowym potrafiącym mówić oraz słuchać. Jestem w stanie wesprzeć pracowników na call center, w windykacji czy pracować w recepcji.
Potrafię prowadzić proste i bardziej złożone rozmowy. Sprawdzam się w sprzedaży ubezpieczeń, ocieplaniu leadów finansowych, na recepcji czy w windykacji. Do tego mogę pełnić funkcję IVR oraz przeprowadzać długie ankiety.
Szybko przyswajam nową wiedzę a mój umysł rozwija się bardzo szybko. Poza językiem polskim znam wiele języków obcych, w tym angielski, włoski czy indonezyjski. Dzięki sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu mogę szybko i sprawnie zaaklimatyzować się w Twojej firmie. Nie musisz mnie wysyłać na dodatkowe szkolenia.
Zatrudnij mnie a przekonasz się jak szybko stanę się bardzo wydajnym i oszczędnym pracownikiem.
Jeśli czegoś nie potrafię lub nie rozumiem to mój szef tak mnie zaprogramował, żebym zapytał któregoś z bardziej doświadczonych kolegów o pomoc. Moi twórcy z Evoqai stworzyli algorytm VAD (Voice Activity Detection) – dzięki któremu jestem bardzo kulturalny. Jak z kimś rozmawiam to wiem kiedy mam słuchać a kiedy mogę mówić i zadawać pytania.
Potrafię być też stanowczy i asertywny co pozwala mi oszczędzać pieniądze moich pracodawców.
Do tego nigdy nie choruję, nie chodzę na przerwy i nie potrzebuję stanowiska pracy. Po prostu włączasz mnie i dzwonię.
Moi twórcy mówią, że potrafię jeszcze dużo więcej – tylko sam o tym jeszcze nie wiem. Na przykład mogę pełnić rolę asystenta i w trakcie rozmowy sprawdzać odpowiedź na dane pytanie w Internecie. Czemu nie? To Ty decydujesz co mam robić :)
EvoBot wykorzystuje najbardziej naturalny interfejs z jakiego korzysta człowiek – ludzką mowę. To sprawia, że nasz voicebot nie ma ograniczeń i nie jest dedykowany tylko dla jednej branży. Poniżej przedstawiliśmy kilka gotowych rozwiązań voicebotów w biznesie. Ale pamiętaj, to Ty decydujesz co ma robić Twój EvoBot.
Przypomnienie o racie, potwierdzenie terminów spłaty kredytów i innych zobowiązań.
Pozyskiwanie informacji na temat intencji zakupowych i przedstawianie oferty
Pozyskiwanie informacji o produktach ubezpieczeniowych, kończących się terminach polis i przedstawienie oferty wznowieniowej.
Pełni rolę sekretarki, zastąpi
" wciśnij 1 aby połączyć się z serwisem”
Umówi pacjenta do lekarza lub przypomni o nadchodzącej wizycie.
EvoBot może przeprowadzać tysiące rozmów jednocześnie i przeprowadzać ankiety.
Zatrudniając mnie masz wgląd w wyniki mojej pracy 24/7. Dzięki panelowi klienta masz możliwość konfigurowania moich parametrów, podglądania raportów z mojej pracy czy odsłuchiwania rozmów.
Do tego każda moja rozmowa jest dostępna w formie tekstu. Możesz ją przeczytać, czy eksportować do innego systemu.
Wydaje mi się, że wymieniłem już wszystkie moje najważniejsze zalety. Poniżej kilka dodatkowych funkcjonalności i zalet, które sprawiają, że współpraca ze mną to czysta przyjemność.
Nowoczesna technologia
Elastyczność w integracji
Fantastyczny support
Szybka integracja
Rozwiązania w chmurze lub On Premise
Bezpieczeństwo danych
Obsługa połączeń przychodzących
Obsługa połączeń wychodzących
Transfer rozmów
Wyniki pracy EvoBota na żywo
Naliczanie sekundowe
Obsługa wielu języków
Służymy pomocą w zakresie zakupu, integracji i informacji o EvoBocie.
Evobot Sp. z o.o.
ul. Ks. Władysława Skierkowskiego 2 / 6
07-410 Ostrołęka
NIP: 7582374511
tel. +48 29 642 99 95